Önerilen Yazı : Sosyal Medya'nın Klavye Delikanlıları
Bazen dertleniyorum. Neden diyeceksiniz... Ne olacak bu sosyal medyanın içindeki ur niyetindeki mallar diye.

Hep böyle aptal bir yazı kaleme almak istemiştim sanırım bu aptal güne layık bir hareket oldu. Çok fazla aptal kelimesi kullandım farkındayım. Yani ne bileyim oruç süresinin dışındaki bir gece vaktinde, daha fazla küfürbaz olmayayım diye düşündüm. Yazıyı da öküzler gibi uzun tutmayacağım sizin uykunuzla herhangi bir problemim yok. Bak şimdi de öküz dedim, aslında bu küfürler ne kadar masumane ve bir o kadar da teselli edici. Aptalın veya öküzün iç kullanımına girmeyeceğim, hani şapşik veya benim ineğim desem daha modern durur ama malesef o kadar da metroseksüel bir insan değilim. Üsküdar'da bazen oruç tutmayanları izliyorum aslında çok ayıp birşey... Yani insan niye birilerini dikizler ki, veya onların yapamadıkları konularda onları hesaba çeker... Bir nevi hesaba çekmek benimki de, tamam olaylar kendi iç dünyamda geçiyor ve senaryoyu ben yazıyorum ama... Neden diye sorasım geliyor herkese... Hani böyle tam o çayı ağzına götürürken neden? Veya Kadıköy'de bir barda ulan bu ramazanın da anasını .... derken neden diyesim geliyor... Veya hükümet kuran ve ardından yıkan o age of empires beyinlerine neden diye sorasım geliyor... Harbiden cevap ne? Hastayım, pastayım veya bilmiyorum mu? Birinin oruç tutması veya tutmaması hatta orucu bırak o gün yapabileceği uyuşturucu kombosuna bile itirazım yok. Ben adamı yaratan Allah da değilim, o dert onun derdi ki, belki adam Allah'ın varlığına bile inanmıyor. İşte burada tekrar aynı soruya geliyoruz "Neden?" Dünyayı keşfetmeye sorarak başlamalısınız bence, neden çok çılgın bir soru kalıbı... İnanın bazı insanların ona cevap verecek gücü de bilgisi de yok. Siz sadece sormalısınız. Zaten çok zorda kalınca sana ne lan diyeceklerdir. İşte o an skoru 1-0'a getirdiğiniz anlaşılır. Atın golleri, hakketen neden?


Erkan Kavas Yazar : Erkan Kavas

Uzun süredir üniversite sıralarında hayatını geçirirken bir gün aydınlanıp normal insanlar arasına dalmıştır. O gündür bugündür gerçekten nefes almanın ne demek olduğunu biliyor. Hiç durmadan nefes almaya devam ediyordur. Asıl mesleği web, mobil yazılımcılığı olsa da, favorisi ios geliştirme ve seocu taklidi yapmaktır.



1505 kez gösterildi.

Yorumlar