Uzun zamandır kendilerini yakından inceliyorum bu konuyla ilgili bu tarikatın içindeki insanlar hatta onlardan kopmuş insanlar ile konuştum.

Tek kelime ile rezalet olarak nitelendirilebilecek birçok piskopatlığı barındıran bir tarikat ile karşı karşıyayız. Diyanet'in sızan raporunda da yer aldığı gibi Menzil denen grup Fetö'den sonra en tehlikeli tarikat olarak ifade ediliyor. Sanırım gelecekte ismini Metö olarak anacağız, kesin... İnşallah bunlar da kandlı darbe girişimi gibi bir nane yiyemeden enselenir.

Fakat kime diyorum?

Nedense Sağlık alanında büyümeleri devam ederken holdingleşen bu yapının Menzil denilen köyün dibinde 1000'den fazla konut içeren ve hiçbir yapı ruhsatı olmayan bir komünü de açılmış vaziyette... Yani hala birileri fetöden sonra akıllanmadı. Sanırım bu yapılarla en çok uğraşan birisi olan RTE'nin etrafındaki iş bilmezler perde üstün perde çekiyor.

--

Neyse bu sapık yapılanmanın nurcuların kitapları gibi Minah adını verdikleri acayip bir kitapları var. Alıp bir göz atarsanız ne diyo la bu değişik diyeceğinize eminim. Şuradan edinebilirsiniz.

Cemre Demirel namı ile anayım micheal sikkofield bu konuda baya bir karaladı hatta tehdit bile edildi. Bu kitabın içindeki tartışmak o grup içerisinde mümkün değil bunu da şöyle kanıtlıyım. Kitabın içinde pirimiz puta tapın dese tapacaksınız diyor. Yani olayı anladınız.

Bunun dışında bu gruba dahil olanlara ilk başta uyguladıkları soğuk oda ve tövbe alma mevzusu zaten islam dini ile yakından uzaktan ilgili değil. Ne kadar ayyaş ve uyuşturucu bağımlısı varsa bu gruba bir girer çıkar, neden çünkü bu adamları orada bazı uyuşturucularla uyuşturmaya devam ediyorlar. İnanın bir gün bu menzil denen yere bir baskın düzenlense baya bir madde bulunur. Bunun için konuştuğum insanları da kaynak gösterebilirim.

Rehabilite sistemi altında haşa kendini Allah olarak gören, gece görseniz korkacağınız bir adama bağlanma adı altında düzenlenen bazı ritüeller ile özellikle bu yapı ile karşılaşmamış insanları etkilemek kolay. Bir de buradaki adamların hayat beklentisi 100 üstünden 0-1 arası olduğu için biraz vucüdü çalıştırma ve temiz hava artı sessizlik zaten bunu 5 katına çıkarınca adam ooo cennete geldim ben diyerek komple bağlanıyor.

Yapının yurt dışında iyi paraları var. Almanya'da Hollanda'da ne kadar embesil varsa bunların tezgahından geçiyor şu an. Alkolik bir komşumuz vardı onu da kafalamışlar. Karısı da memnun herif artık içmiyor diye... Oy bacım oy diyesim geldi. Asıl şimdi herif gitti.

Bir de bunların gavs adını verdikleri sahte şeyhe iman yetmiyor adamın sülalesine iman etmelisiniz. Of abicim of. Bir an önce kilit vurulması gereken bir grup. Nedense görmezden geliniyor... Yoksa yine mi kandırılıyoruz?

103 kez gösterildi.



How to be a rich with Google Adsense?