ERKAN KAVAS

ENTREPRENEUR


Dayi Az Yıkan da Kirin Dökülsün!

Hatırlarsınız bu amcayı, çok detaya da girmek istemiyorum, yıkanmıyor falan... Adamın hayat felsefesi... Lan felsefe demişken felsefe lisansa başladığımda insanlar hep lan olum felsefe ne yahu... Felsefe karın mı doyurur falan diyorlardı. Sonra acayip akrabalar açık öğretim okusan daha iyi olur falan demişti. Çabuk geçti günler şimdi bunu diyen adamların hepsi evlendi barklandı falan, mal mal kredi borcu ödüyor. Beyin olarak göçtüler bence... Bazıları araba falan aldı, hatta birini çarpıp bir tana daha alıp tekrar ödemelere başlayan var. Sonuç olarak bu diyenlerin hiç biri üniversite lisanstan ileri gidemedi, ne yüksek ne doktora... Yok olmadı. Şimdi sen ne bok diyenler olabilir, bir bok olmaktan ziyade kendimi buldum diyebilirim, pozitif bakmakla alakası var tabi durumun, yani ne bileyim... Onun bunun kredi borcunu düşünmek gibi bir derdim yok tek düşündüğüm kyk kredi borcumu her ay ödemek yani... Evlenmeyince karı kız derdi de olmuyor bu da bir artı tamam yaş aldı gidiyor da, az daha idare eder diyorum ne diyeyim başka... Peki hayallerimdeki yerdemiyim, tabiki hayır ama adım adım ilerliyorum, millet hayallerinin olduğu yeri bile unuttu, bırak ilerlemeyi adam geri geri gidiyor... Sonuç olarak yukardaki amca neden gülüyor biliyor musunuz? O da hayallerindeki yerde... Adam free takılıyor, işte yıllardır etrafımdakilere anlatamadığım bu... Anlamayın kör olasıcalar...